Uiteraard kunnen wij dit voor u oplossen! Er kunnen echter verschillende oorzaken zijn, en hierdoor ook diverse oplossingen. Misschien is het WAN-adres verandert en kunt u niet meer vanaf buiten uw wifi-netwerk de app benaderen? Kunt u wel via uw eigen wifi-netwerk de app benaderen? Heeft u een update uitgevoerd waarna de app niet meer werkt? Gebruikt u andere apparatuur dan bij de oplevering van uw project? Zijn er verbindingsproblemen? Klik hier voor handleiding instellen app.
Kortom vele vragen, tevens attenderen wij op onderstaand:
Onze geleverde apparatuur is voorzien van software. Deze software alsmede ook app’s (applicaties) welke u veelal gratis kunt downloaden, maar ook uw eigen systeem-besturingssoftware (windows, apple, android etc.) én uw eigen apparatuur (modem, telefoon, tablet etc.) wordt via derden, Third Party’s, geleverd. Zij kunnen deze software/app’s/apparatuur aanpassen. Wijzigingen hierin kunnen extra kosten buiten garantie met zich meenemen. BTN-EyeSecurity draagt hier geen verantwoordelijkheid over echter zullen wij ons uiterste best doen u hiermee van dienst te zijn. Indien gewenst kunt u een onderhoudscontract of Service Level Agreement (SLA) afsluiten. Graag informeren wij u hierover. Bel vrijblijvend 088-8887666